*pffuuuuiii*

Håhåjaja.
Hur kan man känna sig som en slutkörd fembarnsmor boendes i ett fyravåningshus med tillhörande garageinfart i skarp uppförsbacke som aldrig sandas och alltid är halkig?
Jag menar; när jag är en högst framstående singelkvinna à 22 år boendes i lägenhet med enda störningsmoment: slemhostamannen. Och så har jag ju inte pluggat ihjäl mig heller på senaste tiden.

Men nu är det jullov, och direkt när sista mötet avslutades så var det som om ploppen på en badboll lossade -*pfuuuuuii* - och jag däckade på sängen. Godmorgon, godmiddag, godkväll? Orken är totalt borta, och jag tänker nu, på något underligt sätt, ta mig hem till hembyn Täby imorgon och där tänker jag blifva så länge det går. Eller iallafall tills jag fått orken och lusten tillbaka.

Dagens funderingar om utseende (på aftonbladet.se):
- Ipswich-mördaren ser verkligen ut som den galne psykopat han är. Det känns som att om man skulle träffa honom så skulle man lägga benen på ryggen oavsett han hade delgett dig vilka avsikter han haft.
- Rockbjörnen (den med en människa i) ser ut som det där djuret på Skansen....som inte är en bison. Vis...nåt. Inte björn iallafall.
- Än en gång - Sofi Fahrman- likadant ansiktsuttryck igen! Botox lär fixera dragen ordentligt, men är hon inte lite ung för det.....?

Mitt eget utseende: svarta ringar under ögonen är sexigt. Iallafall om man är inne på goth. Kanske ska anamma den stilen.

ZZZZzzzzZZZZZ
/Louise

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får så gärna så använda mig som datorsupport! =) Just call! Och jag känner igen mig lite i det där med helt utpumpad! När jag kom hem idag efter sista grupparbetesträffen la jag mig på sängen och orkade inte röra mig. Jag tror det är psykiskt för att det är jul snart. *kram* på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback