Virrhönan vs Blogg.se

Men vafan.

Här har man skrivit och jiddrat som en tok och inte verkade jag få orden jag skrev att fastna i den satans bloggen.

För att köra en kort sammanfattning av vad som skrevs så var det typ:

Fröken Körsbär besökte mig och sa åt mig att skriva blogg. Hon skrev roligt själv och visade bild på fin pojke.

Det finns ett roligt ord som heter "ping" i denna okända värld. Låter helfånigt :-)

Och slutligen, jag är Virrhönan och jag är ute på Irrfärder mest hela tiden. Tyvärr finns inte å ä och ö i datavärlden och enligt blogg.se kan man INTE ändra namnet så nu heter skiten "virrhonansirrfarder" och ifförsig är jag väl en Virr-hona också även om jag och Fröken Körsbär ville vara lite manliga då och då.
En Irrfard låter som jag kan tänka mig att "fårherde" heter på någon inavlad keltisk dialekt. "Irr-faaaard".

Häpp!
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback