Plast

Det är som en kniv i hjärtat, ett trampande med smutsiga fötter på något nästan lite heligt.
De bara svassar runt där i reklamen, glider fram i bjärt färgade klänningar och jonglerar med stekpannor.
Bengt Magnusson kommer säkert förstöra allt och göra om högtiden till en ny variant av "Vem vill bli miljonär?"

I och för sig så är ju vinnarna lite miljonäriga nu, när de snart står med vinstlotten i hand.

Näe, de har förstört allt känner jag, innan det ens har visats.
TV 4, för mig är det ett helgerån att ni tagit över filmandet av Nobelfesten.

/Louise, med dagens i-landsproblem grande

Kommentarer
Postat av: martina

jag vet!! jag håller helt med dig! c'est une catastrohe!

2007-12-07 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback