FLYT!

Ja, en jäkla massa flyt är det, både nu och framöver:

Flyt-ett: Samma dag som jag hade oerhörd ångest över höstens boende som i princip ofinns så blev jag uppringd av ett studenthem i Lund som sa att jag fått ett andrahandskontrakt där i ett halvår. Jag som inte ens visste att jag stod i kön för andrahandskontrakt.... Att det sen bara är kvinnor som får bo på studenthemmet gör att jag (förhoppningsvis??) slipper äckliga kök och kiss på ringen ;-)

Flyt-två: Kommer antagligen att flyta bort av svett när jag ska ta mig in till Stockholms Central med all packning.

Flyt-tre: Om det fortsätter att regna som det gör på västkusten finns det risk att vår väg upp till huset flyter bort. Med andra ord: o-flyt, eftersom jag kommer få ägna mig åt att bära grus i hinkar i två veckor (vilket i sin tur genererar flytande svett)

Flyt-fyra: Jag hoppas min kajak flyter när vi sticker ut för en veckas paddling på väskusten. Kommer bli helt underbart, och jag begär bara några timmars sol per dag så att kläderna hinner torka.....tack?

Glöm inte flytvästen! (om du har o-flyt) (eller om du är på sjön) (eller när du ska hämta kaffetermosen i kajaken, för det är oftast då man ramlar i spat, enligt kajakuthyraren på Marstrand)
/Lojs

Kommentarer
Postat av: Herr H

Skriv nått nytt!! Till och med jag har fått tummen ur en av mina ädlare håligheter och satt igång igen.
Do it!
kram

2007-08-15 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback