Drömtydning



Gång på gång dyker det upp, och jag förstår inte.
Förstår inte alls....

...mina drömmar är så sjuka.


Men inatt kom det igen; flygplanet som flyger igenom en vägtunnel. Och alla håller andan och tror inte att det ska gå, väntar sig kraschen men så:

- vingspetsarna snuddar knappt vid tunnelns väggar. Vi flyger rakt igenom utan en skråma.

image29image30

Just den sekvensen kommer tillbaka, minst en gång i veckan, i mina drömmar.
Så; hjälp mig! Vad betyder det? Alla tolkningar är bra tolkningar, förutom de dåliga då.

(Inatt försökte jag även hålla emot en dörr så att en isbjörn inte skulle ta sig in)

Vakna!
/Louise

Kommentarer
Postat av: Lasse

Du måste va synsk, kolla in länken!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback