E-type och min vänskap är definitivt slut

Läste "DN på stan" och under rubriken "Hej konsument" frågas den eurodiscofanatikern E-type ut om diverse små frågor.

En fråga löd: "Mode jag aldrig vill se igen" och vet ni vad karln (pudeln?) svarar?! (jag är så förgrymmad)

KORTHÅRIGA TJEJER OCH ELVISPOLISONGER


E-type vill alltså aldrig mer se korthåriga tjejer (och elvispolisonger).
AAAaarghhh!!! Och vad är det för fel med kort hår nudå?!! Bara för att jag inte har något fult, långt krusigt hår som den fjanten har på skallen, och bara för att jag inte kan fladdra med mitt hår i vinden...


Det mest upprörande är dock att jag blir upprörd över vad E-type tycker och tänker.
Det är ju egentligen helt sjukt.


Fram med häcksaxen, korthåriga tjejer, och låtom oss tvångsklippa!
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback