Varför man alltid bör ha en nagelfil till hands

Idag blåstes det liv i ett nästintill stendött ord:

BANDSALLAD!

Inte för att det var särskilt roligt, eftersom två av våra intervjuer var på....men om McGyver kan fixa det mesta med sin SwissArmyKnife så kan jag fixa det mesta med en nagelfil. Häpp!

Min stereo har nu blivit totalt förbjuden från att få spela kassetband i framtiden, då den lille illbattingen tydligen tycker det är roligast att rycka ut bandet ut kassetten och se om Louise blir arg.

Kassettband, freestyle, blandband, vända batterierna för att de inte ska slösas i onödan.....aaaah ljuva ungdom
/Louise, nostalgisk

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, visst var det härligt när man hörde "det här ljudet betyder att det är dags att vända blad"... :o) Jag hittade mina gamla kasettband för ett tag sen, snacka om bra godnattsaga att lyssna på Sune!!!! *underbart*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback