Lyckolördag

Lyckans ost man är - jag är inflyttad i mitt nya rum i flickhuset. Jag är förstahandskontrakterad och det känns så underbart skönt. Mitt nya, fina rum med diverse skavanker som jag sopar under mattan.
Lyckans ost en gång till - för idag fick vi i Lund en försmak av våren med hög, blå himmel och sol i mängd. Det kändes som om en stor lyckobomb briserat i centrala Lund för varenda människa var glad. Det var fint.
Idag kom jag på att jag har en kamera så nu får ni ser hur fint allt var:

                         
 
Linné stod och funderade på alla fina blommor som snart kommer (och en del hade redan kommit)

Domkyrkotornen hade lite vårkänslor

            Utsikt från fönstret + huset jag bor i:   
                     
                               Soffan som har en extremt sövande effekt:  
   Fixade mig några nya, fina och skånska persiennsnöresbollar                
                            Mina älskade fönster som man kan sitta och se poetisk ut i...



Njut av livet
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback