IQ fiskmås?

Idag sålde jag mig till vetenskapen. Pris: en Mars Delight.

Jag fick sitta och kika på en dator där olika personer dök upp där det stod olika fakta om dem. Sen skulle man komma ihåg faktaorden och skriva ner dem. Åh, så frustrerande. Det var ytterst lite jag kom ihåg, och jag tror inte att jag föll in i normen för hur jag BORDE ha kommit ihåg. Damn it. Chokladen var iallafall god. Tänkte vara tråkig och köra på det säkra kortet Twix men i sista stund ändrade jag mig och tog helt impulsivt Marsen. Fantastiskt val! Det känns rätt deprimerande att jag kan ägna cirka 50 procent av en text om psykologiska försök till att skriva om choklad, men det visar väl vilka prioriteringar jag har....på gott och ont.

I övrigt har jag fått ett helt blogginläggning dedikerat till mig, i min vän Martinas blogg. Det var fint tyckte jag.
Läs den: martinasord.blogg.se
Betraktelser från ett snöigt Shangai, mycket spännande att följa! :-)

Ner med näsan i pluggböckerna
/Louise

Kommentarer
Postat av: martina

weee nu har jag hittat tillbaka hit igen, tur! :) vi har ju smällt upp en riktig hemsida, sweetshanghai.se, men det är så mycket meckigare att gå in där o trixa så jag har hållt mig till min hederliga blogg istället. men bilde ska nog få komma upp på den andra sidan snarast. kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback