Skira, skära minnen av en stad

Vad gör väl lite för mycket att göra när man sakta men säkert bockar av sak för sak, händelse för händelse...?

Tid börjar frigöras, förkylningen har äntligen slagit ut och blivit bättre. Bussjobbet går bättre - så fina kommentarer om mig var länge sen jag hörde, men i helgen har jag fått de båda dagarna. Jag rodnade inte, jag växte. Stolt! Den enda smolken i bägaren är omtentaresultatet som jag inte vågat titta på än. Snälla snälla högre makt...låt mig bli godkänd. Man kan inte vara bäst jämt, det vet jag, men lite bra vill jag ju vara. Iallafall så bra att jag blir godkänd.

Drömmarna går till sommarens fjällvandring i Lunndörrsfjällen. Minnena handlar om valborg: vårat hus vackra magnolia som blommade ett fåtal dagar. Och ett universitetshus utan studentsångare men med en drömsk fontän. Titta och njut och tänk att snart är det sommar....

Saknar er alla, särskilt ni som är långt borta.
/Louise

image51


image52


Kommentarer
Postat av: Herr H

Jag är värdelös på att ringa...



Ber om ödmjukast ursäkt för detta och lovar att skärpa mig inom kort! =) Vi planterade en magnolia härom veckan. blir den så fin blir jag glad =D



Kräm!

2008-07-04 @ 00:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback