Virrhönan goes fashionista

Så snart min datorkunnige och tekniknördige sambo fixar min lilla inbyggda kamera som sitter på datorn, så ska denna blogg bli modebloggsinspirerad. Det kommer bli dagens outfit/dagens mysdress a.k.a "uppsatsuniformen", dagens frisyr (håret på ända! ananastofs!) och framförallt dagens sminktips ("borsta tänderna, sen ser du fräsch ut hela dagen!").

Så snart fotomojängen fungerar vill säga. Och så snart bilderna är inlagda så blir det Indien. Tills dess sitter jag som en sunkhög och svettas ångestsvett (jodå, svett luktar olika beroende på situation) över uppsatsen. Jag VET ju vad jag vill skriva, men det kommer inte riktigt ut...

Nu återvänder vi till "Determinants of Environmental Reporting in Malaysia" och funderar på hur vi ska gå bakvägen till framgång. Och om det inte är dags för en förmiddagssemla nu. (Jo! Det är det!)

Och så en förhandsglimt på hur "Dagens Frisyr" kan komma att se ut.
Fast framöver ska bilderna vara rättvända!



/Louise

Kommentarer
Postat av: Helena

Ser verkligen fram emot detta! Kanske även dagens spellåt?! Hur gick det förresten med kärlekskollektivet? Blogginlägg tack!

2010-02-25 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback