Grande finale...

...med Lustspelarna på en av korrarnas examensfest - herregud vad jag kommer sakna speleriet, speleristerna och allt därikring! En samspelt improviserad och rödvinsfärgad spelning, med sång i för hög oktav och sväng, och mat i rummet mitt, så tomt på saker men fyllt av vänner, vin och glädje. Man kan väl sammanfatta det att jag är tacksam att jag inte skall köra första sträckan imorgon (men att jag ska bära ner möbler försöker jag ignorera så gott det går).

Ja, lycka är det, på alla håll och kanter.
Och jag lovar att nån gång i vår ska jag komma och hålla workshop i "Smala Sussie- dansen" - så vrid upp Melody Club och tänd din discoådra!

Kärlek!
Louise

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, tack käraste du för härlig kväll! Smala Sussie-dansen hade jag nästan glömt, blir kanske till att tjuvöva lite med youtube. Kom iaf ihåg att man skulle kolla frisyrtips och stickkurs där. Fullt upp nu serru ;)

Stort lycka till i Götet! Samla en massa goda ordvitsar att överösa oss med vid tillfälle!

2010-01-17 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback